joi, 25 iunie 2009

farmecul relativ al unei furtuni

In mod cert normala la cap n-am cum sa fiu ...si nu stiu sa spun exact cand s-a produs defectiunea , insa nimic nu ma relaxeaza mai tare decat o furtuna cu fulgere si tunete.
Si cu cat e potopul mai mare cu atat ma simt eu mai bine.
Noaptea dorm ca un prunc daca afara se dezlantuie stihiile.
Ziua ma cuprinde subit buna dispozitie cand prind a se-aduna norii , cerul se intuneca si se isca furtuna !!!

Si in euforia mea meteorologica , asta noapte am omis a presupune ca poate n-or fi toti ai casei la fel de entuziasmati ca mine.
Motiv pt care nu pricepeam deloc cine-i faptura despletita , in bezna , la capataiul patului meu.I-am deslusit mai bine silueta in lumina unui fulger , si brusc n-am mai fost asa de relaxata.In buimaceala somnului imi parea un inger mititel , si-mi zic " hait , ete l-au trimis sa ma ia....Da' unu mai mare n-or fi gasit???"
In clipa urmatoare s-a trezit si neuronu' de servici' ... a facut sinapsa cu celalat adormit , si asa am realizat ca mezina casei se trezise de zgomotul de afara.A venit la mine , dar era prea adormita sa mai si spuna ceva...Statea acolo, astepta sa ma trezesc...
Nu prea pricepea ea de ce m-am speriat.Fara sa se miste de unde era ,mi-a spus in soapta "am visat urat"...
Si s-a culcusit langa mine.
Nu seamana cu mine.
Pe ea furtunile o sperie.

Niciun comentariu: