duminică, 16 octombrie 2011

Inaugurare de rubrica : Dezamagiri.

Azi Lavazza !!!

Buna cafea.
Folosim una masina de cafea care merge cu niste casule.Nici prea scumpa nici foarte 'eftina.




Fabrica o licoare ca la cafenelele cu pretentii.
Scoala si cei mai adormiti indivizi din asternuturi :) Iar eu am reinceput sa o consum cu sarg de cand Luca se trezeste la ore mici de tot !

Am aflat pe parcurs ca Lavazza face capsule si cu ceai , pt masinaria noastra.
Cumparam si o cutie d-astea ...Fructe depadure scria pe cutie ;)
Zic ..nah,vine frigu' ,masina face un ceiut ,stam la gura sobei ,taifasuim si bem o licoare calda !



Tzapa !!!
Nici urma de ceai.Zahar pur cu multe E-uri pe post de arome.
Rezulta o zama gretos de dulce , care n-are nimic in comun cu ce stiu eu a fi ceaiul.
Cu litere foate mici scrie undeva ...pe o latura a cutiei:0,1% ceai negru :((

Bag sama ca am fost targetul perfect :am plecat dela ideea ca buna-i cafeaua ...bun tre sa fie si ceaiu'!
Numa' ca daca stiam ca e d-ala granulatu' cumparam o punga de la dugheana din coltu' blocului...

Niciun comentariu: