marți, 18 octombrie 2011

Aniversara ...



Calendarul ortodox serbeaza in 18 octombrie pe Sf.Luca.Nu e scris cu rosu, chipurile neavand nu stiu ce rang in sarbatorile B.O.R...
Insa nu conteaza asta.
Conteaza ca bebe nostru , isi aniverseaza ziua numelui.Intaia data ;)) Habar n-are el astazi de asta.Poate nici la anul...insa in mod cert dupa doi ani vine cu cersitul precum Malina de Florii , sau Ruxandra de Sf.Maria...."Vine ziua mea, ce-mi iei cadouuuu????"au prins a intreaba maimutele inca de cum au invatat sa vorbeasca.

Si faza este ca tin minte fiecare creionas, sau fiecare acadea pe care le-au primit.
Luca va fi in mod sigur la fel.Ba ,data fiind diferenta mare de varsta intre el si surioare - 10ani pana la Malina,13 pana la Ruxi... va fi rasfatat si de noi, dar si de ele.

Numele "Luca" l-au ales fetele , in secunda in care am venit de la ginecolog ,cu anuntul oficial ca sunt insarcinata...



Daca e fata..o cheama Sofia, daca e baiat in botezam Luca.
Am incercat sa o dam la intors in lunile care au urmat... am supus la vot multe alte nume baietesti ... dar zadarnic.
Berbecului din burtica mea chiar nu i se potrivea alt nume...Veneau Floriile, apoi Sf.Gheorghe...insa vibratia primului nume ales nu putea fi egalata de nimic altceva...
Dar pt ca si fetele au cate doua nume, se cerea al doilea si la el.Intr-un final am optat: Luca si Tudor!!!

Multi Ani,puiule !

Niciun comentariu: