sâmbătă, 15 octombrie 2011

Blogosfera mamiceasca

Citesc bloguri de cand a aparut trendul in online-ul romanesc.
Unele-mi plac atat de mult incat le urmaresc de ani de zile...
Tematica este foarte diversa , desi in timp se vede clar o diversificare foarte clara:politica, divertisment , media, culinareala... si mai nou...blogurile mamicesti!
Sunt absolut grozave ...
De departe cele mai optimiste,idependente de crizasi de schimbarile meteo:)

Imi face mare placere sa le citesc.

Paradoxal insa degetele mele nu se lasa convinse sa astearna povesti si despre copiii personali...Nu ca n-ar avea ce povesti (intr-o casa cu trei copii si cand dorm toti tot se intampla cate ceva :)

Dar am avut mereu senzatia ca asta n-ar interesa absolut pe nimeni...
Astazi insa mi-am amintit cate ore pierdeam cautand diverse informatii despre bebelusi, si cum ma agatam de fiecare povestire a cuiva, doar-doar voi reusi sa-mi gasesc vreo alinare la angoasele hormonal-mamicesti.

Luca face astazi 6 luni.
8,5kg si 70cm. Si doi dinti!
Un ghemotoc mancacios si vorbaret,scototcit mereu de cele doua surori mai mari , plus mama si tata -bonus...

2 comentarii:

Manole spunea...

Sa-ti traiasca mancaciosul cel mic impreuna cu toata suflarea casei:)
Unele lucruri sunt de impartasit, altele ba. Oricum mai toti trecem prin aceleasi faze cu ei. :)

Thais spunea...

draga de tine...ai trecut pe 'colea.Multumesc mult.Si pt ganduri si pt vizita.